Contact Terms & Conditions
www.vinorg.com
deutsch english
Browse Wines - by…
Advanced Search>>
Château Beychevelle google

Château Beychevelle

Château Beychevelle
France - Bordeaux
Set first rating>>
n/a
n/a
line
Bottle:
Alcohol:
Mnth. Barrel:
Drinking Temp.:
Maturity:
facebook email
line
Tasting NotesTasting Notes:
Write a tasting note >>
line
flag
Sehr schöne Nase nach Trüffel ,Teer und Rosenblättern. Ein sehr schön gereifter Wein, der nun sehr gut trinkbar ist. Die Tannine sind sehr weich, auf der Zunge schmeckte ich leichte Pflaumennoten und schwarze Johannisbeeren heraus. Eher ein leichter Wein den man nun trinken sollte.
Source
line
VINORG.COM-users having this wine have also
Gevrey-Chambertin Petits Cazetiers
Gallois, Domaine Dominique
France - Bourgogne
Show this wine >>
Idilio - (www.idilio.ch) Chateau De Chambrun - (www.chateau-de-chambrun.com) Chateau Faugeres - (www.chateau-faugeres.com)